AKO unosite ove NAMIRNICE – Budite spremni za STRES…

Mnogo je faktora koji mogu povećati stres u našem svakodnevnom životu: rok na poslu – neočekivani kvar automobila, zaboravljeni neplaćeni račun za struju itd.

Možemo da ispunimo čitave stranice svime što izaziva iznenadni stres tokom dana.. Umesto toga, usmerite svoje razmišljanje na dobre stvari u životu i na to kako se osloboditi stresa i anksioznosti.

Da li ste znali da određene namirnice mogu povećati nivo stresa? Hrana koja podiže nivo šećera u krvi dovodi do hroničnih stanja, kao što je upala, i povezana je sa simptomima depresije. Spoljašnji faktori u kombinaciji sa navikama u ishrani dovode do stvaranja hroničnog stresa.

Ali pošto je ponekad nemoguće sprečiti događaje koji će se dešavati oko vas, barem se pobrinite da ne opterećujete svoje telo štetnim namirnicama i sastojcima koje navodimo u našoj galeriji.

Šećer: Kada pokušavate da „opustite“ svoje telo od stresa, prvo što treba da uradite je da smanjite unos šećera. Kada je telo pod stresom, više kortizola se oslobađa u krvotok, što podiže nivo šećera u krvi.

Šećer izaziva potpuno isti problem, dovodeći telo u opasnost. Zato je dobro izbegavati hranu i bezalkoholna pića puna šećera, kao i namirnice sa izobiljem dodatog šećera, kao što su peciva, bezalkoholna pića, slatkiši itd.

Veštački zaslađivači: I dok je šećer sam po sebi štetan sastojak, veštački zaslađivači nanose još veću štetu i mogu izazvati hronične zdravstvene probleme kao što su glavobolja – metabolički sindromi i kardiovaskularne bolesti.

A ako ovo nije dovoljno strašno, veštački zaslađivači su puni neželjenih efekata stresa. Aspartam se, na primer, nalazi u više od 6.000 namirnica i pića i u 500 lekova koji se izdaju na recept i bez recepta i izaziva migrene, poremećaje raspoloženja i depresivne epizode.

Prerađeni ugljeni hidrati: Prvo moramo da razjasnimo da prerađeni ugljeni hidrati nemaju nutritivnu vrednost, niti imaju bilo kakve veze sa jednostavnim ugljenim hidratima koji telu daju energiju.

Nasuprot tome, imaju visok nivo natrijuma, što uzrokuje zadržavanje tečnosti u telu. To dovodi do toga da srce „radi” jače, a rezultat toga je da se u telu oslobađaju stresne supstance, prenosi zenskimagazin.rs.

Alkohol: Čaša vina može učiniti da se osećate opuštenije na kraju napornog dana, ali konzumiranje veće količine će biti pogubno za vaše telo.

To je zato što njegova velika količina u telu pomaže da se poveća proizvodnja hormona koji izazivaju simptome stresa u telu, kao što su povećan krvni pritisak i rad srca. Takođe, mnoga alkoholna pića su puna šećera i veštačkih zaslađivača što dovodi do intenziviranja problema.

Pržena i nezdrava hrana: Pomfrit, kao i većina nezdrave hrane, sadrži mnogo masti, koje telo izuzetno teško svari – što dovodi do toga da telo naporno radi i bude pod stresom.

Sensa

error: Sadržaj je zaštićen !!